Monday, March 29, 2010

kisah solat isyak~

huhuhu~
selesai solat maghrib..kitorg buat activity biasa...ade yg bce quran, berzikir, ade yg berdoa, solat hajat and sebagainya...aku?? heheh.aku buat biasa2 je...doa..doa..and doa..then berkumandanglah azan isyak dr surau KPMIM yg aku da lupa nama dye (as-syahadah kot..ntah!) selesai azan..masing2 duk kat saf..heheh~ padahal bukan solat jemaah pun..huhu~ niat solat..and terus solat..at the end...kitorg recite prayer, and aku salam ngn wawa...

"eh apakah anis ni? xpnah salam2 pun..ape ni?? jgn la..""
"eh wa nih! salam pun salah ke..heheh wawa kan kakak anis~ "

salam2...then syedada lak..

"aish ko nih..pelek2 je lah..heheh"
"hehe..xde mendelah! dulu aku ngn sarah slalu salam2 pas solat..heheh"

ok2...aku bukan buang tebiat ya~ heheh~
just rindu kat sarah and nanna sgt2!!
besties forever sayang!!!

xoxoxo~




No comments:

Post a Comment

comment jangan tak comment ya~