Monday, March 29, 2010

i'm sick!!

urrrrgh~
malas benar mahu buat assignement..knp ek?? heheh~ malas gila nk wat..just ngantuk je..xtau nape..naik nyampah aku...huh~ hahah~ bosan ah duk hostel..mahu keluar!!!! huhuhu~

ouh ya...td ade presentation MPW - kemasyarakatan..huhu~ group aku wat dlu..ngeh ngeh ngeh~ agak ok la...except for my Sabah's slideshow...huhuhu~ aku just xtau nk key in ape kat situ..gotta be real typo last nite...huhu~ biarkan lah..sudah itu sudah~ hahah~

sgt penat harini..xtau lah nape..heheh...

uish...terasa hati kot waktu listening test sir Ayie td..mana x nye...kuar pasal jantung..ape nih! agak2 arr..knp sume bende perlu kebetulan! igt aku suka? hahah~ be patient kucen oooi. hahah..ape2 pun test td agak tricky! and aku xsuka!!! ahahah~ cm susah je.... mintak2 lah markah aku outstanding...amin! (tp xleh kalah ngn mon..dye pandai kot!)




tomorrow: diet eh! cut down cholesterol.


No comments:

Post a Comment

comment jangan tak comment ya~