Monday, December 21, 2009

tulis. delete. tulis. delete. apakah lawak jenaka yang sedang aku buat nih?? hahahah~ bapak ah bosan. tetiba terkenang cerita cerita lawak yg penah aku kenekan org dolu dolu masa...xla lama sgt..2-3 ari yang sudah je pon~ hahaha...al kisahnya bermula..
satu malam yang indah, ketika aku sdang sebuk bermyspace, ade satu makhluk nih menghantr komen.. begini komen nye..

"http://killerjo.net

they using ur photo!"

hah?? sape lah yg xterkejut bila dpt komen cmni an?? dgn hati yg sgt geram sbb ade lak org gune pic aku tuk tujuan komersial tanpa izin an..aku pun copy URL tersebut...
hasilnya...mmg lah tersangat geram!! sampai hati mereka guna pic2 kita nih.... mgkin ada di antara kalian yg termasuk dlm nih. so sila2 lah melihatnya! then buat arr ape2 yg patot, nk report ke, nk maki ke, nk ape2 ke,, suka ati korang lah! aku da mmg kompom memaki beliau2 yg buat keje terkutuk nih! naseb bek pic kita tuh x seteruk mne. so, korg tgklah!
mne le tau kot pic korg pun ade~









al.kisahnya

No comments:

Post a Comment

comment jangan tak comment ya~