Tuesday, December 22, 2009

diary.ditulis.belog.dipost

um....penat working on blog....
hohoh~
suma da siap..ensem lak tuh blog tu..
hohoho~
sgt puas hati ngn pe yg dah aku kerjakan.
hohohoho~

jgn jeles~
hahaahaha..
tp kalo blog chantek,
content hampeh pun xbguih gak!
hang suka ikan??
ahahahaha!
ntah lah sygs....
bile typing on diary...elok je lancar..
tp when it goes to blog posting...bapak lah susah nk kuar idea.
LOL~
npe ek??
hahah
mgkin sbb

1st : aku pikir, aku nk type sumthing personal, tp nt org bce. so delete sume balik..
2nd : aku xde followers kot!! xde mkne post blog. haha. xde sape bce!! gila!
3rd : aku xde story best kot. hahah~ but when it goes to talk.borak.cakap.sembang, ade lak topik. hahah!
4th : aku xkreatif!!!! tu FACT ya!!!
5th : aku xtau pe kepentingan blog tuh!! siyes!

can somebody tell me??
LOL...
adeh...xpe..tggu lah aku da besar sket..aku post lah blog..hahah!
[da besar sgt da neh]
hahaha~

*terbatuk2...sape lah yg kutok aku nih!

gagaga~
ape2 lah kucen oi...

tgk lah..nt aku werkout lah blogg tuh..
kakak aku lah nih..nak sgt aku buat blogg.
adeh~
hahah~
bukan dye nk follow pon.
hahaha~

dah2...lewat dah nih...g tidoq~




buzz.lightyear

No comments:

Post a Comment

comment jangan tak comment ya~